TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Siti Sarah Sophia. Nothing much. Nothing special.

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



Cara Penulisan
Entry updated on Thursday 11 February 2016
Entry got 0 comments | Fly to top :3


Triple S baru sahaja post bab 2 bagi cerita 2 Teratai ^_^ Jemputlah baca! Hehe...

Bab 1 2 Teratai dipublished pada 29 Januari 2015. I'm like... Gila! Setahun tak publish apa-apa! Hari ini, 11 Februari 2016, Triple S baru sambung bab 2. *dead*

Ampunkan patik... ampunkan patik... *gosok kedua-dua belah tangan sambil melutut*

No wonder Delaila sering suruh Triple S sambung bab 2. Huhu... Maafkan akak, Delaila...

By the way, cara penulisan Triple S dalam cerita-cerita Triple S itu semuanya lain okey? Kalau tak lain pun, mungkin akan terperasan, gaya budak menulis. Haha.

Buat pengetahuan, gaya penulisan Triple S sekarang mungkin sudah berubah dan lebih... lain? Pfftt. Apa bezanya. Triple S tak ada perkataan yang sesuai. Cerita 2 Teratai itu pula dikarangkan dan disiapkan pada tahun 2013 - iaitu sewaktu Triple S berumur 14 tahun. Well... Watak utama cerita itupun berumur 14 tahun. Haruslah memahami perasaan dan kehendak sendirikan? Hahaha.

Jadi, jika ada perasan penggunaan gaya dan cara penulisan yang seakan 'kebudak-budakan', faham-faham sahajalah ya. Jangan risau... Triple S ada niat untuk edit balik yang bermakna, Triple S akan baca balik semua cerita-cerita Triple S. Dan Triple S akan sambung 3 Teratai yang terhenti di bab 3 dari tahun 2014! Oh yeah! Huhu... Sudah 2 tahun 3 Teratai terbiar. Nasib baiklah segala idea ada tertulis di dalam buku nota.

Triple S akan tukar gaya penggunaan bahasa Triple S dan betulkan apa yang salah agar BMTnya betul! Haha.

Tapi... mungkin selepas SPM, Triple S mampu tunaikan semua itu. Huhu... Sejujurnya, memang tiada masa untuk menulis semua ini. Tambah-tambah lagi, Triple S perlu cover balik topik-topik di tingkatan empat terutama sekali subjek yang paling lemah.

Add Maths sekali pun tak pernah pass...

Doakan kejayaan Triple S! ^_^

Triple S

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...