TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Siti Sarah Sophia. Nothing much. Nothing special.

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



Kawan, Maafkan Aku...
Entry updated on Friday 21 August 2015
Entry got 2 comments | Fly to top :3

2014

Aku ada ramai kawan
Tapi
Tak semua 'kawan'
Tak semua boleh digelar kawan baik

Tanpa disedari
Aku dicaci
Aku di maki
Aku di keji

Jangan kau fikir
Kau mampu sorokkan semua tu
Dari aku
Kebenaran pasti tersingkap

Aku ikhlas berkawan
Kau 'ikhlas' menikam

Hari ni kau berjanji setia
Esok kau musnah segala

Aku menangis
Tiada siapa yang tahu
Kerana aku pendam
Aku pendam kerana
Aku tidak percaya
Tidak percaya pada sesiapa
Lagi...

Hanya disebabkan kau
Aku hilang kepercayaan
Terhadap semua orang
Bak kata peribahasa
"Disebabkan nila setitik,
Rosak susu sebelanga"
Kaulah nila
Merekalah susu

Aku benci
Aku dendam
Aku keras hati
Tapi lama-kelamaan
Aku lembutkan
Untuk memaafkan kau
Aku tak nak
Kau dibebani dosa
Hanya disebabkan
Aku tidak memaafkan kau

Aku manusia
Sama seperti kalian

Aku makan
Aku kinum
Aku tidur
Aku melakukan segala
Perkara normal manusia

Aku juga akan MATI
Kerana MATI itu PASTI

Sebelum perkara PASTI itu TERJADI
Aku ada satu
Permintaan terakhir
Satu SAHAJA
Tapj aku tahu
Pasti ada yang berat
Untuk menunaikannya

Apakah permintaan itu?
Aku hanya meminta
Untuk dimaafkan

Maafkan aku atas segala salahku
Maafkan aku atas segala khilafku
Maafkan aku atas segala kekasaranku
Maafkan aku atas segala kebiadapanku

Sesungguhnya aku
Hanya manusia

Manusia biasa

MAAFKAN AKU

P/S: Catatan yang ditulis pada tarikh, bulan dan hari yang tidak tercatat. Hanya tahun kekal diingatan. Nak bagitahu kat sini, ini sekadar catatan lama. Triple S perasan, hati Triple S makin keras. Apa yang terjadi yang lepas pun, Triple S tak buka mulut pun. Catatan ini sewaktu Triple S rasa sewaktu 'kebodohan' melanda. Hati masih sakit :) They still do the same thing so why should I ask for forgiveness? Ya, hati batu, kepala batu. ^_^

Labels:

Blogger Ilya Zulaikha said...

awak... napoe ni? depressed je post lately?

 
Blogger n u r k a i s a h a t h i r a h said...

sarawhhhhh

 

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...