TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Just a normal human name Siti Sarah Sophia #TRIPLE-S. Nothing much. Nothing special. 15. #SMKDJ #DJians #BLINKERS

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



Memberontak Dalam Diam
Entry updated on Thursday, 20 August 2015
Entry got 1 comments | Fly to top :3

Ahad, 1 Mac 2015

Kalau buka mulut
Sekadar untuk sakitkan aku...
Lukakan aku...
Tak payahlah
Kau dah berjaya dah pun

Jangan tanya
Kenapa aku berubah
Kenapa aku makin teruk
Dan paling teruk
Kau tak perasan langsung
Jawapannya ada pada kau
Jawapannya kau!

Kau yang buat aku macam ni
Kata-kata kau yang berjaya merobek hati aku
Memakan diri aku dari dalam

Aku simpan
Aku telan
Aku tak tunjukkan 'kesakitan' aku
Aku tak melawan
Mengikut keinginan hati aku
Yang ingin melemparkan kata-kata
Yang akan buat kita sama-sama
Rasa sakit

Aku tak buat

Tapi aku
Memberontak dalam diam
Jangan tanya
Kenapa aku melawan

Semua tu
Sebab rasa yang dah lama aku simpan
Aku simpan
Sebab aku sayang
Sayang kau
Dalam sayang aku,
Kau ukir siratan benci

Aku cari kesalahan
Semua itu
Sebagai modal
Untuk 'hentam' kau
Tapi
Aku yang rasa
Tak layak untuk tegur
Siapa aku nikan? :/

Jangan ditanya
Kenapa aku layan orang disekeliling aku
Dengan teruk
Jangan tanya

Entah sejak bila
Aku mula memendam

Di luar
Aku buat hidup aku
Kelihatan bahagia
Kawan aku buat lawak
Yang tak de siapa
Gelak
Tapi
Aku gelak

Aku banyak gelak
Tanpa aku sedar

Bila aku mula luah
Even kawan aku tanya
"Siapa awak..."
Aku bukan aku yang dia kenal

Labels:

Blogger Ilya Ismail said...

woi... nape ni....... depressed je post lately?

 

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...