TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Siti Sarah Sophia. Nothing much. Nothing special.

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



Sahabat
Entry updated on Saturday 23 November 2013
Entry got 0 comments | Fly to top :3

Guys, I want you to read THIS entry. Kay? Amat meruntun jiwa. Meruntun kalbu. Huhu... Walaupun hanya kisah rekaan. Abang Aizat , abang patut jadi penulis tau. :3

And, 'you' and the other 'you', harap 'you guys' baca walaupun mustahil. Saya nak 'you guys' tahu menjaga hati dan perasaan seorang yang bergelar KAWAN.

'You', 'you' dah rasakan apa yang saya rasa? Read my status on Facebook? Ianya 'IKHLAS' dari hati seorang yang bergelar KAWAN.


Tipulah kalau tak ada perasaan sakit hatikan? Tapi sedih lebih menguasai. Tak tahulah apa dosa saya kat 'you guys'. Saya ada buat benda jahat ke? Selama dua tahun kat DJ, saya tak pernah lagi buat jahat macam saya sekolah rendah dulu. Saya dah berazam untuk berubah. Saya ada khianat 'you guys' ke? Nak khianat apanya? Sabotaj entah apa-apa macam 'you guys' rancang nak buat kat tayar kereta cikgu? Sorry, not interested. Kalau saya terlibat, maksudnya saya melibatkan ibu saya. Tapi nampaknya, itu semua tak jadi sebab 'you guys' pun tak buat. Kenapa? Tak berani? Budak sekolah, buat cara budak sekolah. Kay? *sambil tepuk bahu 'you guys' (berangan)

P/S: Sorry, teremo. Apa-apa pun, read that entry kay? :')

Triple S

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...