TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Siti Sarah Sophia. Nothing much. Nothing special.

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



Cerpen Pertama Teratai
Entry updated on Thursday 21 August 2014
Entry got 2 comments | Fly to top :3

Yeahhhhh! Cerpen pertama dari siri Teratai has been released! (Pale otak kau Triple S) Haha, okey gurau-gurau. Triple S perasan je yang nak release release tu. Haha. Yalah, kau ingat kau famous sangat nak release release? Macam release album lagu pula haha. Perasan jelah Triple S oi!

Nih, sebenarnya, cerpen pertama dari siri Teratai - novel Triple S sudah di post. Jemputlah baca. ^^
Dan sebenarnya ku mengharapkan~
Okey, okey. Membengongkan diri kat sini pula. :P Dan sebenarnya, itu bukan cerpen pertama untuk siri Teratai yang Triple S karang. Sudah banyak. Cuma itu cerpen pertama untuk 1 Teratai. Sebelum ini banyak buat untuk 2 Teratai sahaja.

Dilema Hazriff

Cerpen Dilema Hazriff berkenaan Hazriff - sepupu Diana (siapa yang baca 1 Teratai pasti kenal/tahu) berada dalam keadaan dilema kerana diarahkan oleh Tengku Maryam - nenek mereka yang tak berapa nak nenek haha untuk bersekolah di Melaka dan tinggal bersama Tengku Maryam.

Ada di bab berapa entah, ada mengatakan, Tengku Maryam call Hazriff dan beritahu perkara itu. Dialog dan kejadian itu Triple S tak buat dalam 1 Teratai sebab Triple S memang plan nak buat cerpen untuk ini. Dan walah! Siap! Haha. Pecah rekod beb...~! Triple S siapkan cerpen minggu lepas, hari ni sudah post. Haha. Sebab selalunya dah bertahun karang baru post. ><

Di sini Triple S mahu ucapkan terima kasih kepada yang membaca 1 Teratai. Kalau tak baca lagi tu, jemputlah baca. Triple S tak paksa pun. :) Ikut kerelaan hati. ;) Triple S sekadar berkongsi karya Triple S. Kalau boleh, komenlah sekali. Nak kutuk, nak puji atau apa saja, suka hatilah! Triple S memang memerlukannya. :)

TAPI! Jangan pula mengaku hak sendiri karya Triple S tu! Karya Triple S HAK Triple S okey! Haha. I memang kena strict part ni sebab pernah kena an?

Dilema Hazriff
Dilema Hazriff
Dilema Hazriff

Jemput baca~

Triple S
Blogger Delaila Delyana said...

Done baca!

 
Blogger Siti Sarah Sophia said...

Thanks Nurul! ^^

 

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...