TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Siti Sarah Sophia. Nothing much. Nothing special.

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



SMK Damansara Jaya
Entry updated on Wednesday 5 March 2014
Entry got 0 comments | Fly to top :3

Ehem! Ehem! Triple S berdehem beberapa kali untuk memastikan tekaknya basah agar tiada muntah darah berlaku.

Uwek! Oh, nampaknya Triple S tidak muntah darah tetapi muntah keluar nasi lemak yang baru sahaja dijamunya!

Okey, berhenti merepek. :3 Triple S sudah buat orang geli dan meluat mahu meneruskan pembacaan, bukan? Maaf! Maaf! Baiklah, mari kembali ke topik.

Lihat tajuknya? Baca tajuknya? HO-HO-HO... Tadi sengaja baca mengenai SMKDJ, sekolah di mana Triple S menuntut ilmu sekarang. Triple S baca di >SINI< Wikipedia hokkay! Shanie, Shahrizan, Sofea Jane dan beberapa orang atlet negara dan juga artis tidak lupa juga orang-orang ternama di Malaysia. Tiba-tiba terasa bangga pula kerana diberi peluang untuk menjadi salah seorang murid SMKDJ.

Sebenarnya, ada banyak kejayaan dan pencapaian SMKDJ tapi tidak tertaip di sini! Banyaknya, ya rabbi! Tak terkata! Jadi, Triple S cadangkan awak semua klik perkataan SINI yang berwarna oren di atas.
Cuma! Ada satu sahaja yang Triple S tak puas hati. Triple S tak puas hati kerana di dalam wikipedia itu tidak memasukkan kumpulan bicara berirama! Walaupun tidak menempah apa-apa tempat seperti Johan, Naib Johan dan ketiga, sekurang-kurangnya ada!

Apa-apa pun, mood Triple S untuk menaip dengan lebih lanjut di blog ini HILANG! :/ Terganggu dek teguran Puan Tho. Terus melayang mood Triple S! Hmm... :/ Puan Tho suruh buat kerja di perpustakaan. Ya, Triple S setuju tapi kerja yang Triple S sedang lakukan sekarang perlukan komputer riba dan talian internet. :/ Bagaimana mahu bawa komputer riba dan mendapatkan talian internet di perpustakaan? :/ Ya Allah! Bantulah hambamu ini!!! Daku dalam dilema. :3

Triple S

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...