TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Siti Sarah Sophia. Nothing much. Nothing special.

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



Menang Cabaran Ain Maisarah
Entry updated on Wednesday 23 April 2014
Entry got 0 comments | Fly to top :3

Hai! Ketemu lagi kita di entri yang baru! >.< (over kau. Kalau kena penyepak di memang sedap. T_T) Baca tajuk, baca tajuk! Hah... Bangga tak ingat kau! >.< Okey, jangan pelik. Jangan hairan. Jangan marah Triple S! >.< Yalah... Tiba-tiba nak berbanggakan? Satu hapak cerita pun tak tahu lagi!

Sini, Triple S mahu cerita. Sebelum itu.

Ehem! Ehem!

Pasti semua tahu, Kak Ain Maisarah ada menjalankan cabaran hujung minggu sementara menunggu pesta buku berlangsung dan segala jenis cabaran hujung minggu sudah tamat pada 20 April 2014. Kenapa yang tidak tahu mengenai cabaran ini, jangan kecewa, jangan sedih. Menurut Kak Ain, akan ada cabaran yang akan datang iaitu cabaran mengenai novel Aku Mahu Superbibik yang sudah diadaptasikan menjadi telemovie di Astro Ceria. Hah, jangan pelik, jangan garu kepala dahulu. Kenapa tiada telemovie itu di kaca televisyen? Memanglah tak ada... Telemovie itu akan mula ditayangkan pada 1 Mei 2014 bersamaan hari Jumaat pada jam 11.30 pagi. (Triple S ini over saja beritahu segala maklumat yang Triple S tahu mengenai telemovie itu tapi Triple S sendiri tidak dapat tengok. Tiada Astro di rumah keluarga Triple S. T_T)

Para pelakonnya:

Shazarina Azman - Erynne Erynna (sekarang Kak Erynne sudah bertudung, kasihan dia kerana di dalam telemovie itu, dia masih tidak bertudung :( )



Farah Aryani - Farhana Qismina Supandi atau lebih dikenali sebagai Sweet


Bibik Rina - Wan Sharmila


Mama Ina (tak ingat nama) - Maria Farida



Pelakon lain, serius Triple S tak tahu. T_T Adik Shazarina Azman, Azim Azman pula pelakonnya Triple S tidak ingat. Dan... Di Intagram, Triple S lihat ada watak bernama Adam dibawa oleh Adam. :3 Sama sahaja nama watak dan pelakonnya. :3 Yang Triple S hairankan, mana ada watak Adam dalam novel Aku Mahu Superbibik. o.O Gambar di IG turut menunjukkan, Adam bergambar dengan Shazarina dan Azim. o.O Jangan beritahu Triple S, watak Amir Shah Azman ditukar kepada Adam. *mati*

By the way, kenapa pula keluar topik? o.O Hehe... Menyimpang jauh pula. Triple S ni memang tak boleh berita satu-satu benda itu sebab Triple S akan masuk lebih mendalam hingga terlupa tajuk asal. :3

Back to the point.

Ehem! Ehem!

Selama (berapa lama cabaran Kak Ain berlangsung? o.O Sendiri mahu cerita, sendiri yang lupa. :3) cabaran Kak Ain jalankan, Triple S sudah menang sebanyak tiga kali! *terkinja-kinja*

1. Cabaran (tak ingat tarikh tapi dalam bulan Mac 2014)
  • Dapat saguhati, kalendar BLINK~ (nasib baik Triple S tak beli kalendar itu semasa pergi seminar yang lepas. Sebenarnya, memang nak beli tapi dah habis. Mungkin sudah ditakdirkan, Triple S tidak dapat beli di seminar tapi dapat menang saguhati di cabaran Kak Ain! >.< )
2. Cabaran 18 April 2014
  • Dapat saguhati juga tapi ini cabaran dari Kak Izanor, pen magis~
3. Cabaran 20 April 2014
  • Yang ini Triple S jadi pemenang utama! Dapat novel Tak Bisa Memilihmu dan 3 novel comel!

Sewaktu Triple S dapat tahu Triple S jadi pemenang bagi cabaran terakhir Kak Ain, Triple S menjerit! Sebelah adik lelaki Triple S pula itu! >.< Kasihan adik Triple S kerana dia sedang makan! >.< Maaf, adikku~ Kakakmu ini terlalu gembira.

Banyak kali jugalah Triple S baca nama pemenang utama itu. Tidak percaya, okey! 

Kali pertama:  Siti Sarah Sophia, 15 tahun
Tak percaya, gosok mata dulu.

Kali kedua: Siti Sarah Sophia, 15 tahun
Tak percaya lagi. Triple S scroll atas bawah. Manalah tahu, Triple S berangan sahaja kerana begitu mengharap.

Kali ketiga: Siti Sarah Sophia, 15 tahun
Menjerit!

Alhamdulillah! Triple S tidak tahu mahu berinteraksi bagaimana (kecuali jerit) Speechless!

P/S: Sangat mahu tahu, siapa pegang watak The Wannababes dalam telemovie Aku Mahu Superbibik.

Triple S

Labels: , , , , , , , , ,

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...