TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Siti Sarah Sophia. Nothing much. Nothing special.

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



Pertandingan Menulis Novel Comel
Entry updated on Friday 27 December 2013
Entry got 0 comments | Fly to top :3

Kalau Blinkers mesti tahu pertandingan apakan? Yeah... Novel comel...

Di rumah Triple S, sudah ada 18 buah novel comel. Triple S beli set novel comel yang RM50 tu. Yang selebihnya, belum beli lagi. Ingatkan nak beli Set Gwiyomi tapi 18 buah Triple S dah ada, takkan nak beli lagi? :3 Novel Comel: Rahsia Linda Triple S dah ada dua. Ingatkan nak hadiahkan satu pada kawan tapi satu, ada tandangan Kak Ain dan satu lagi dah tulis nama. :3 Siap cop lagi!

Ada sesiapa yang join pertandingan ni? Kalau tak tahu nak nak join, pergi ke group PPB. Triple S baru je hantar tadi! Seorang peserta hanya boleh hantar dua penyertaan. Triple S hantar satu. Tajuknya? Biarlah rahsia... Hehe... Cececece. :P :P :P Mana boleh bagitau! Rahsia! Rahsia! Kalau Triple S tak menang, Triple S akan post novel comel Triple S tu next year. Kalau menang, alahai... Untungnya kalau menang. Hadiahnya lumayan tahu! Satu jaket varsiti The Wannababes dan 50 buah novel comel yang ditulis dengan nama kita dicetak di atasnya!

When I told my mom about it, ibu terus cakap,

"Menang tak menang, belakang kira. Yang penting, cuba."

Yup! Agree dengan ibu! Lagipun, sudah lima pertandingan cerpen Triple S masuk, tak pernah menang. Ini yang keenam. :D Masa first time masuk pertandingan cerpen yang dianjurkan Kak Izanor, serius! Berdebar nak tunggu keputusan! Tak menang... Kecewa tu adalah sikit. Lama-lama, tak kisah. Bayangkan, beratus orang yang join. Takkan nak harap diri sendiri menang? Dalam harapan jelah...

Pernah juga Triple S tak puas hati, kenapa asyik orang yang sama je menang? Serius, tak puas hati! Last-last, lantak kaulah. Aku dah cuba. Tak menang pun tak apa janji ada yang membaca. Siapa lagi kalau bukan Kak Izanor. HOHOHO.

Apa-apa pun, wish me the best, okay? Kepada yang turut serta, good luck!

Triple S

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...