TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Siti Sarah Sophia. Nothing much. Nothing special.

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



Bahasakan Diri
Entry updated on Saturday 8 June 2013
Entry got 0 comments | Fly to top :3

Assalamualaikum dan salam sejahtera. :D

Nak bahasakan diri saya sebagai apa ya? Tak naklah bahasa diri saya sebagai 'saya'. Tak berapa sesuai. Hehe... >.< *padahal, dah guna untuk dua post yang lalu*

Hmm... Nama saya, Siti Sarah Sophia. Kalau bahasakan sebagai Siti, tak semua orang panggil saya Siti. Sesetengah sahaja...
Kalau bahasakan sebagai Sarah, ramai lagi nama Sarah! Tak naklah nanti ada yang salah orang. Tiba-tiba, ada orang panggil saya, Sarah Yasmin lah, Sarah bla bla bla. Kan?
Kalau bahasakan sebagai Sophia, hmm... Rindu betul nama tu. Nama tu hanya dalam family saya, zaman tadika dan Ustazah Siti saya semasa di sekolah agama guna! Oh ya. Tak lupa juga, Kak Lina panggil saya dengan nama tu. Masa Kak Lina guna nama tu, oh! Rasa sebak pula di dada! Hehe... Jiwanglah pula. Maklumlah... Nama itu jarang di guna. >.<

Dah! Dah! Balik pada topik asal.

Senang cerita, saya bahasakan diri saya sebagai Triple S. Seperti yang saya guna untuk blog saya nikan? Okey? Okey jelah! Hehe...
Kang kalau guna S.S.S tak ke pelik? Cukuplah kat sekolah ada seorang budak tu dah panggil! SBUB lagilah! Jangan cakap! Ingat aku ni sejarah ke?! *marahlah pula...*

Okey. Habis cerita. TRIPLE S. Done. No objection. Muktamad.

For the next post, saya akan mula bahasakan diri saya sebagai Triple S. :D

Sampai di sini sahaja. Bye. Assalamualaikum. ;)

Triple S

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...