TRIPLE-S LINK STUFF TWITTER INSTAGRAM FACEBOOK FOLLOW BACK
Assalamualaikum!

Siti Sarah Sophia. Nothing much. Nothing special.

Tagboard!


My Post


Thanks Bear

Photobucket
Layout Designer
♥gadis Prety
Others:



Pengenalan Siti Sarah Sophia
Entry updated on Saturday 12 January 2013
Entry got 0 comments | Fly to top :3

Assalamualaikum dan salam sejahtera. :)

Ini adalah post pertama saya di dalam blog saya sendiri. Hehe... Okey. Seriously, saya tak tahu nak post apa dalam post pertama saya ini! Otak sudah beku disebabkan idea diperah untuk membuat cerpen SUPERHERO, AKU MAHU... dan Oh My...

Haih... Inilah padahnya disebabkan terlalu rajin. Hehe... *puji diri sendiri pula! >.<*

Eh? Nak cerita semua ni pun, bukan kat sini! Haish! *marah diri sendiri >.<*


Nanti saya cerita. Hehe... (nak juga!) *geleng kepala*
Saya akan cerita tapi bukan di post pertama ini tapi dipost akan datang. ;)

Di post pertama ini, saya beritahu serba sedikit perihal diri saya.

Saya bernama, Siti Sarah Sophia. Tak kisahlah awak semua nak panggil saya apa. Siti, Sarah, Sophia, S.S.S, Triple S. Malah, ada diantara kawan saya memanggil saya dengan nama SBUB. (siapa form 2? Mesti tahu apa itu SBUB!)

Tahun in (2013), saya berumur 14 tahun. Lahir pada 12 Januari 1999. Lahir di Hospital Kuala Lumpur. Tapi saya tinggal di Petaling Jaya, Selangor.

Semasa di sekolah rendah, saya bersekolah di SK Bandar Utama Damansara (4). Sekarang, sudah masuk sekolah menengah. SMK Damansara Jaya. Itulah sekolah tempat saya belajar. Jauh betul! Dari BU4 ke DJ! Haih... Nasiblah dapat ibu yang mengajar di SMK Damansara Jaya. *hehe. Nak beritahu juga >.<*

Okeylah. Sampai disini sahaja. Assalamualaikum. :)



Triple S

Post a Comment

Done read my entry? Wanna comment? My pleasure...